1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
1980s Franciscan priest murders: Aastatel 1982– 1984 mõrvati või kadus Ameerika Ühendriikide lääneosas salapärastel asjaoludel kaks frantsiskaani ordu rooma-katoliku preestrit. 5. augustil 1982 mõrvati New Mexico osariigis Santa Fe linnas Püha Franciscuse katedraali basiilika preester isa Reynaldo Rivera teadmata kohas ja tema surnukeha leiti kolm päeva hiljem. Poolteist aastat hiljem kadus Montana osariigis asuva Ronani Püha Südame katoliku kiriku isa John Kerrigan pärast lahkumist pagariärist Ronani kesklinnas. Mitu päeva hiljem leiti Montana maanteel 35 piki veriseid riideesemeid ja verega määrdunud riidepuu. Kerrigani sõiduk avastati Polsonist seitse päeva hiljem. Tema rahakott, milles oli 1200 dollarit, jäeti auto pagasiruumi koos verise labida ja padjapüüriga. Kerrigani säilmeid pole kunagi kätte saadud. | |
Handsworth riots: n \ nHandsworth, Suurbritannia West Midlands, on viimase paarikümne aasta jooksul kogenud mitmeid rahutusi. | |
Music of the United Kingdom (1980s): 1980. aastate Ühendkuningriigi levimuusika tugines post-punki ja uue laine liikumistele, hõlmates erinevaid inspiratsiooniallikaid alamžanritest ning seda, mida nüüd klassifitseeritakse maailmamuusikaks Jamaica ja India kujul. Samuti uuriti uue tehnoloogia ja sotsiaalsete muutuste tagajärgi synthpopi elektroonilises muusikas. Kümnendi algusaastatel, kui alamžanrid, nagu raskemetallmuusika, arenesid edasi eraldi, toimus roki ja kommertslikuma populaarse muusika vahel märkimisväärne ristumine, kus oli suur hulk "tõsisemaid" ansambleid, nagu The Police ja UB40. nautides märkimisväärset edu ühe graafiku osas. MTV ja kaabeltelevisiooni tulek aitas õhutada seda, mida kümnendi algusaastatel on peetud Briti teiseks invasiooniks, kusjuures Briti ansamblid naudivad Ameerikas suuremat edu kui Beatlesi populaarsuse tipptasemel 1960. aastatel. Kümnendi lõpuks on täheldatud killustatust paljude uute muusikavormide ja subkultuuride, sealhulgas hiphopi ja house-muusika, vahel, samas kui singliedetabelites domineerisid taas popartistid, kes on nüüd sageli seotud Hi-ga -NRG tabas Stock Aitken Watermani tehast. Indie-rocki stseeni tõus oli osaliselt vastus sellele ja tähistas nihet peamistelt muusikasiltidelt ning kohalike stseenide nagu Madchester ja alamžanrite, nagu gooti rokk, olulisuse poole. | |
History of the Republic of Ireland: Iiri riik tekkis 1916. aastal kui 32 Iiri maakonda. 1922. aastal lahkus Inglismaa-Iiri lepingu alusel Ühendkuningriigist ja sai Iiri vabariigiks. See hõlmas 32 maakonda, kuni 6 liitu unionistide kontrolli all olnud maakonnast loobus. 1937. aasta põhiseadus nimetas Iirimaa osariigiks Lõuna- Iirimaa . 1949. aastal sai Iirimaa Vabariigi 1948. aasta seaduse kohaselt ainult 26 maakonnast selgesõnaliselt vabariik, mis lõpetas lõplikult oma pideva liikmelisuse Briti Ühenduses. 1973. aastal ühines Lõuna-Iirimaa riik Euroopa ühendustega. | ![]() |
Latin music: Ladina muusika on termin, mida muusikatööstus kasutab kõigi žanridena Ladina-Ameerikast, Hispaaniast, Portugalist ja Ameerika Ühendriikidest pärit muusikastiilide jaoks, samuti hispaania või portugali keeles lauldava muusika jaoks. | |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
List of one-hit wonders in the United States: nÜhe tabamusega ime on muusikaline artist, kes on edukas ühe hittlauluga, kuid ilma võrreldava järgneva hittita. Seda mõistet võib kasutada ka kunstniku suhtes, keda muudest õnnestumistest hoolimata mäletatakse vaid ühe hiti puhul. See nimekiri sisaldab esitajaid, kes on tuntud peamiselt Ameerika Ühendriikides ühe hittlaulu poolest ja keda meedia kirjeldab kui ühe hiti imesid. | |
Evil clown: Kurja kloun on traditsioonilise koomilise klouni tegelase õõnestaja, kus mängulist troopi on õuduselementide ja tumeda huumori abil kujutatud hoopis häirivamas olemuses. Kurja klouni kaasaegset arhetüüpi populariseeris DC Comicsi tegelane Joker alates 1940. aastast ja Pennywise taas 1986. aastal Stephen Kingi romaanis It . Tegelast võib pidada mängima rahutustundel, mida tunnevad kulofoobia , klounide hirm. | ![]() |
Pinoy rock: Pinoy rock ehk Filipino rock on Filipiinidel või filipiinlaste toodetud rokkmuusika kaubamärk. See on muutunud sama mitmekesiseks kui rokkmuusika žanr ise ning seda stiili omavad ansamblid klassifitseeritakse nüüd spetsiifilisemate žanride või žanrikombinatsioonide alla nagu alternatiivrokk, post-grunge, etniline, uus laine, poprokk, punkrokk, funk, reggae, heavy metal, ska ja hiljuti ka indie. Kuna neid žanre peetakse üldiselt laia rokkmuusika kategooriasse, võib Pinoy rokki täpsemalt määratleda kui Filipiinide kultuuritundlikkusega rokkmuusikat. | |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
Savings and loan crisis: 1980. ja 1990. aastate säästu- ja laenukriis oli aastatel 1986–1995 Ameerika Ühendriikides asunud 3234 hoiu-laenuühistu (S & L) 1043 ebaõnnestumine. S&L ehk „säästlikkus" on finantsinstitutsioon, mis võtab vastu hoiuseid ning annab üksikliikmetele hüpoteegi-, auto- ja muid isiklikke laene. | |
Southern rock: Southern rock on rokkmuusika alamžanr ja žanr Americana. See arenes Ameerika Ühendriikide lõunaosas rock and rollist, kantrimuusikast ja bluusist ning on keskendunud üldiselt elektrikitarridele ja vokaalidele. Autor Scott B. Bomar oletab, et mõiste "lõunarokk" võis 1972. aastal välja mõelda Mo Slotin, kirjutades Allanta Brothers Bandi kontserdi ülevaates Atlanta põrandaalusele paberile The Great Speckled Bird. | |
Soviet–Afghan War: Nõukogude-Afganistani sõda oli konflikt, kus mässulised ja ka väiksemad maoistlikud rühmitused pidasid 1980ndatel aastatel üheksa aastat kestnud sissisõda Nõukogude armee ja Afganistani Demokraatliku Vabariigi valitsuse vastu, peamiselt Afganistani maal. Mujahideene toetasid mitmesugused eeskätt USA, Pakistan, Iraan, Saudi Araabia, Hiina ja Suurbritannia; konflikt oli külma sõja aegne volikirjasõda. Hukkus 562 000–2 000 000 tsiviilisikut ja miljonid afgaanid põgenesid riigist pagulastena, enamasti Pakistani ja Iraani. Sõda põhjustas Afganistanis tõsiseid hävinguid ja arvatavasti aitas kaasa Nõukogude kokkuvarisemisele, jättes tagantjärele mõlema territooriumi inimestele segase pärandi. | ![]() |
List of 1980s Strawberry Shortcake television specials: 1980. aastate alguses toodeti kuus animeeritud televisiooni eripakkumist, mis sisaldasid Strawberry Shortcake'i ja seotud tegelasi. | |
Thailand national football team results (1980–1989): Selles artiklis on loetletud Tai jalgpallikoondise tulemused aastatel 1980–1989.
| |
Alternative metal: Alternatiivmetall on rokkmuusika fusion -žanr, mis nakatab raskemetalli mõjutusi alternatiivrokist ja teistest žanritest, mida tavaliselt metalliga ei seostata. Alternatiivse metalli bände iseloomustavad sageli tugevalt häälestatud, keskmise tempoga kitarririffid, segu ligipääsetavast meloodilisest vokaalist ja karmist vokaalist ning mõnikord ebakonventsionaalsetest helidest teiste raskemetallide stiilides. Terminit on kasutatud alates 1980. aastatest, ehkki see tuli esile 1990. aastatel. | |
Alternative rock: Alternatiivrokk on rokkmuusika kategooria, mis tõusis välja 1970. aastate iseseisvast muusikapõhjast ja sai 1990. aastatel laialt populaarseks. "Alternatiiv \" viitab žanri eristamisele peavoolu või kommertsrokist või popmuusikast. Selle termini algne tähendus oli laiem, viidates muusikute põlvkonnale, keda ühendas kollektiivne võlg kas muusikastiili või lihtsalt punkroki iseseisva, isetegemise eetose vastu, mis 1970. aastate lõpus pani aluse alternatiivmuusikale. | |
Alternative metal: Alternatiivmetall on rokkmuusika fusion -žanr, mis nakatab raskemetalli mõjutusi alternatiivrokist ja teistest žanritest, mida tavaliselt metalliga ei seostata. Alternatiivse metalli bände iseloomustavad sageli tugevalt häälestatud, keskmise tempoga kitarririffid, segu ligipääsetavast meloodilisest vokaalist ja karmist vokaalist ning mõnikord ebakonventsionaalsetest helidest teiste raskemetallide stiilides. Terminit on kasutatud alates 1980. aastatest, ehkki see tuli esile 1990. aastatel. | |
Alternative rock: Alternatiivrokk on rokkmuusika kategooria, mis tõusis välja 1970. aastate iseseisvast muusikapõhjast ja sai 1990. aastatel laialt populaarseks. "Alternatiiv \" viitab žanri eristamisele peavoolu või kommertsrokist või popmuusikast. Selle termini algne tähendus oli laiem, viidates muusikute põlvkonnale, keda ühendas kollektiivne võlg kas muusikastiili või lihtsalt punkroki iseseisva, isetegemise eetose vastu, mis 1970. aastate lõpus pani aluse alternatiivmuusikale. | |
1980s austerity policy in Romania: 1980. aastate kokkuhoiupoliitika Rumeenias kehtestas Rumeenia president Nicolae Ceaușescu, et tasuda riigile 1970. aastatel tekkinud välisvõlg. Alates 1981. aastast viis kokkuhoid majanduse stagneerumiseni, mis kestis kogu 1980. aastate. See oli "sui generis šokiteraapia", mis vähendas Rumeenia majanduse konkurentsivõimet ja ekspordimahtu. | ![]() |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
Crack epidemic in the United States: "Praguepideemia" Ameerika Ühendriikides oli crack-kokaiini tarvitamise tõus Ameerika Ühendriikide suuremates linnades 1980. aastate algusest kuni 1990. aastate alguseni. Selle tulemuseks olid mitmed sotsiaalsed tagajärjed, nagu suurenenud kuritegevus ja vägivald Ameerika kesklinnas, ning sellest tulenev vastureaktsioon kriminaalpoliitikaga karmina. | ![]() |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
Electronics in rock music: Elektroonilise muusikatehnoloogia kasutamine rokkmuusikas langes kokku elektrooniliste muusikariistade praktilise kättesaadavuse ja žanri esiletõusmisega eraldiseisva stiilina. Rokkmuusika on olnud väga sõltuv tehnoloogia arengust, eriti süntesaatori leiutamisest ja täiustamisest, MIDI digitaalse formaadi ja arvutitehnoloogia arengust. | ![]() |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
Electronics in rock music: Elektroonilise muusikatehnoloogia kasutamine rokkmuusikas langes kokku elektrooniliste muusikariistade praktilise kättesaadavuse ja žanri esiletõusmisega eraldiseisva stiilina. Rokkmuusika on olnud väga sõltuv tehnoloogia arengust, eriti süntesaatori leiutamisest ja täiustamisest, MIDI digitaalse formaadi ja arvutitehnoloogia arengust. | ![]() |
Electronics in rock music: Elektroonilise muusikatehnoloogia kasutamine rokkmuusikas langes kokku elektrooniliste muusikariistade praktilise kättesaadavuse ja žanri esiletõusmisega eraldiseisva stiilina. Rokkmuusika on olnud väga sõltuv tehnoloogia arengust, eriti süntesaatori leiutamisest ja täiustamisest, MIDI digitaalse formaadi ja arvutitehnoloogia arengust. | ![]() |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
Emo: Emo on rokkmuusikažanr, mida iseloomustab rõhuasetus emotsionaalsele väljendusele, mõnikord pihtimuslike laulusõnade kaudu. See tekkis post-hardcore stiilis 1980ndate keskpaiga hardcore punki liikumisest Washingtonis, kus seda tunti emotsionaalse hardcore või emocore nime all ning mille pioneeriks olid ansamblid nagu Rites of Spring ja Embrace. 1990. aastate alguses – keskel võtsid emo kasutusele ja leiutasid alternatiivroki, indie-roki ja poppungi ansamblid nagu Sunny Day Real Estate, Jawbreaker, Weezer ja Jimmy Eat World, kusjuures Weezer tungis sel ajal peavoolu. 1990-ndate keskpaigaks kerkisid levivast Midwesti emoelust välja sellised ansamblid nagu Braid, Promise Ring ja Get Up Kids ning mitmed sõltumatud plaadifirmad hakkasid žanrile spetsialiseeruma. Vahepeal tekkis ka screamo, agressiivsem emo stiil, kus kasutati karjatud vokaale, mille eestvedajad olid San Diego ansamblid Heroin ja Antioch Arrow. Screamo saavutas peavoolu edu 2000. aastatel selliste bändidega nagu Hawthorne Heights, Silverstein, Aasta lugu, neljapäev, The Used ja Underoath. | |
1980s in fashion: 1980. aastate mood pani suurt rõhku odavatele rõivastele ja moeaksessuaaridele. Rõivad kippusid olema väga erksad ja välimuselt erksad. Naised väljendasid rikkuse ja edu kuvandit läikivate kostüümidega, näiteks suured kunstkullast kõrvarõngad, pärlikeed ning litrite ja teemantidega kaetud rõivad. Punkmood algas reaktsioonina nii möödunud kümnendite hipiliikumise kui ka praeguse kümnendi materialistlike väärtuste vastu. Kümnendi esimene pool oli suhteliselt taltsam võrreldes teise poolega, mis oli siis, kui 1980ndate ikooniline värvilahendus oli populaarseks saanud. | ![]() |
Music of the United Kingdom (1980s): 1980. aastate Ühendkuningriigi levimuusika tugines post-punki ja uue laine liikumistele, hõlmates erinevaid inspiratsiooniallikaid alamžanritest ning seda, mida nüüd klassifitseeritakse maailmamuusikaks Jamaica ja India kujul. Samuti uuriti uue tehnoloogia ja sotsiaalsete muutuste tagajärgi synthpopi elektroonilises muusikas. Kümnendi algusaastatel, kui alamžanrid, nagu raskemetallmuusika, arenesid edasi eraldi, toimus roki ja kommertslikuma populaarse muusika vahel märkimisväärne ristumine, kus oli suur hulk "tõsisemaid" ansambleid, nagu The Police ja UB40. nautides märkimisväärset edu ühe graafiku osas. MTV ja kaabeltelevisiooni tulek aitas õhutada seda, mida kümnendi algusaastatel on peetud Briti teiseks invasiooniks, kusjuures Briti ansamblid naudivad Ameerikas suuremat edu kui Beatlesi populaarsuse tipptasemel 1960. aastatel. Kümnendi lõpuks on täheldatud killustatust paljude uute muusikavormide ja subkultuuride, sealhulgas hiphopi ja house-muusika, vahel, samas kui singliedetabelites domineerisid taas popartistid, kes on nüüd sageli seotud Hi-ga -NRG tabas Stock Aitken Watermani tehast. Indie-rocki stseeni tõus oli osaliselt vastus sellele ja tähistas nihet peamistelt muusikasiltidelt ning kohalike stseenide nagu Madchester ja alamžanrite, nagu gooti rokk, olulisuse poole. | |
Garage rock: Garage rock on toores ja energiline rokenrolli stiil, mis õitses 1960. aastate keskel, eriti Ameerika Ühendriikides ja Kanadas, ning on kogenud mitmeid järgnevaid taaselustamisi. Stiili iseloomustavad põhilised akordistruktuurid, mida mängitakse elektrikitarridel ja muudel pillidel, mis on mõnikord fuzzboxi kaudu moonutatud, samuti sageli keerukad ja aeg-ajalt agressiivsed laulusõnad ja edastamine. Selle nimi tuleneb arusaamast, et rühmad koosnesid sageli noortest amatööridest, kes tegid proove pere garaažis, kuigi paljud olid professionaalsed. | |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
Music of the United Kingdom (1980s): 1980. aastate Ühendkuningriigi levimuusika tugines post-punki ja uue laine liikumistele, hõlmates erinevaid inspiratsiooniallikaid alamžanritest ning seda, mida nüüd klassifitseeritakse maailmamuusikaks Jamaica ja India kujul. Samuti uuriti uue tehnoloogia ja sotsiaalsete muutuste tagajärgi synthpopi elektroonilises muusikas. Kümnendi algusaastatel, kui alamžanrid, nagu raskemetallmuusika, arenesid edasi eraldi, toimus roki ja kommertslikuma populaarse muusika vahel märkimisväärne ristumine, kus oli suur hulk "tõsisemaid" ansambleid, nagu The Police ja UB40. nautides märkimisväärset edu ühe graafiku osas. MTV ja kaabeltelevisiooni tulek aitas õhutada seda, mida kümnendi algusaastatel on peetud Briti teiseks invasiooniks, kusjuures Briti ansamblid naudivad Ameerikas suuremat edu kui Beatlesi populaarsuse tipptasemel 1960. aastatel. Kümnendi lõpuks on täheldatud killustatust paljude uute muusikavormide ja subkultuuride, sealhulgas hiphopi ja house-muusika, vahel, samas kui singliedetabelites domineerisid taas popartistid, kes on nüüd sageli seotud Hi-ga -NRG tabas Stock Aitken Watermani tehast. Indie-rocki stseeni tõus oli osaliselt vastus sellele ja tähistas nihet peamistelt muusikasiltidelt ning kohalike stseenide nagu Madchester ja alamžanrite, nagu gooti rokk, olulisuse poole. | |
Grunge: Grunge on alternatiivne rokižanr ja subkultuur, mis tekkis 1980. aastate keskel Ameerika Vaikse ookeani loodeosas Washingtonis, eriti Seattle'is ja lähiümbruses. Grunge sulandab kokku punkroki ja heavy metal'i elemendid, millel on moonutatud elektrikitarri heli, mida kasutatakse mõlemas žanris, ehkki mõned ansamblid esinesid ühele või teisele rohkem rõhku pannes. Nagu need žanrid, kasutab ka grunge tavaliselt elektrikitarri, basskitarri, trumme ja vokaale. Grunge sisaldab ka selliseid indie-rokkbändide mõjutusi nagu Sonic Youth. Laulusõnad on tavaliselt ähmased ja introspektiivsed ning käsitlevad sageli selliseid teemasid nagu sotsiaalne võõrandumine, enesekindlus, väärkohtlemine, hooletusse jätmine, reetmine, sotsiaalne ja emotsionaalne isolatsioon, psühholoogiline trauma ja vabaduseiha. | |
Grunge: Grunge on alternatiivne rokižanr ja subkultuur, mis tekkis 1980. aastate keskel Ameerika Vaikse ookeani loodeosas Washingtonis, eriti Seattle'is ja lähiümbruses. Grunge sulandab kokku punkroki ja heavy metal'i elemendid, millel on moonutatud elektrikitarri heli, mida kasutatakse mõlemas žanris, ehkki mõned ansamblid esinesid ühele või teisele rohkem rõhku pannes. Nagu need žanrid, kasutab ka grunge tavaliselt elektrikitarri, basskitarri, trumme ja vokaale. Grunge sisaldab ka selliseid indie-rokkbändide mõjutusi nagu Sonic Youth. Laulusõnad on tavaliselt ähmased ja introspektiivsed ning käsitlevad sageli selliseid teemasid nagu sotsiaalne võõrandumine, enesekindlus, väärkohtlemine, hooletusse jätmine, reetmine, sotsiaalne ja emotsionaalne isolatsioon, psühholoogiline trauma ja vabaduseiha. | |
Hairstyles in the 1980s: 1980. aastate soengute hulka kuulusid kimp, kõrged mohawk-soengud, jheri lokid, lamedad ja hiiglaslikud pleegitused, mis muutusid populaarseks stiiliks. Naiste seas iseloomustasid aastakümmet suured juuksevärvid, paisutatud stiilid, püsivad lained ja pehmemad lõiked. Suured juuksed, mis olid sageli soovitud helitugevuse saavutamiseks, on eriti seotud nii 1980ndate keskpaiga naiste kui ka selle ajastu meeste rokkstaaridega, eriti glam metal žanriga. Sellised telesaated nagu Dünastia aitasid populariseerida sellega seotud suure mahuga bukantlikku ja glamuurset pilti. | ![]() |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
Hard rock: Hard rock või heavy rock on lõdvalt määratletud rokkmuusika alamžanr, mida iseloomustab agressiivse vokaali, moonutatud elektrikitarride, basskitarri ja trummide intensiivne kasutamine, mõnikord klaviatuuriga. See algas 1960. aastate keskel garaaži, psühhedeelse ja bluusiroki liikumisega. Varaseimat hard rocki muusikat produtseerisid Kinks, Who, Rolling Stones, Yardbirds, Cream ja Jimi Hendrix Experience. 1960. aastate lõpus tegid kõvasti rokki ka sellised ansamblid nagu Jeff Beck Group, Iron Butterfly, Beatles, Led Zeppelin, Golden Earring, Steppenwolf ja Deep Purple. | |
Heavy metal music: Heavy metal on rokkmuusika žanr, mis kujunes välja 1960. aastate lõpus ja 1970. aastate alguses, peamiselt Suurbritannias ja Ameerika Ühendriikides. Juured bluusrokis, psühhedeelilises ja happelises rockis arendasid heavy metal-bändid välja paksu, massiivse heli, mida iseloomustavad moonutused, pikendatud kitarrisoolod, rõhutavad biidid ja valjusus. Lüürika ja esitused on mõnikord seotud agressiooni ja machismoga. | |
Heavy metal music: Heavy metal on rokkmuusika žanr, mis kujunes välja 1960. aastate lõpus ja 1970. aastate alguses, peamiselt Suurbritannias ja Ameerika Ühendriikides. Juured bluusrokis, psühhedeelilises ja happelises rockis arendasid heavy metal-bändid välja paksu, massiivse heli, mida iseloomustavad moonutused, pikendatud kitarrisoolod, rõhutavad biidid ja valjusus. Lüürika ja esitused on mõnikord seotud agressiooni ja machismoga. | |
Hip hop music: Hip hop-muusika , tuntud ka kui räppmuusika , on populaarse muusika žanr, mille Ameerika Ühendriikides on välja töötanud Aafrika ameeriklaste ja Latino ameeriklaste poolt New Yorgi Bronxi linnaosas 1970. aastatel. See koosneb stiliseeritud rütmimuusikast, mis tavaliselt käib koos räppimisega, rütmilisest ja riimilisest kõnest, mida lauldakse. See arenes välja osana hiphopi kultuurist - subkultuurist, mille määratlesid neli peamist stiilielementi: MCing / räppimine, DJ-d / plaadimängijatega kraapimine, breiktants ja graffiti kirjutamine. Muud elemendid hõlmavad biitide või bassijoonte proovide võtmist plaatidelt ja rütmilist beatboxi. Kuigi seda kasutatakse sageli ainult räppimiseks, tähistab "hip hop" õigemini kogu subkultuuri praktikat. Mõistet hip-hop muusika kasutatakse mõnikord sünonüümselt mõistega räppmuusika , ehkki räppimine pole hip-hop-muusika nõutav komponent; see žanr võib sisaldada ka teisi hiphopi kultuuri elemente, sealhulgas DJ-d, turntablismi, kraapimist, beatboxi ja instrumentaalseid lugusid. | |
Hip hop music: Hip hop-muusika , tuntud ka kui räppmuusika , on populaarse muusika žanr, mille Ameerika Ühendriikides on välja töötanud Aafrika ameeriklaste ja Latino ameeriklaste poolt New Yorgi Bronxi linnaosas 1970. aastatel. See koosneb stiliseeritud rütmimuusikast, mis tavaliselt käib koos räppimisega, rütmilisest ja riimilisest kõnest, mida lauldakse. See arenes välja osana hiphopi kultuurist - subkultuurist, mille määratlesid neli peamist stiilielementi: MCing / räppimine, DJ-d / plaadimängijatega kraapimine, breiktants ja graffiti kirjutamine. Muud elemendid hõlmavad biitide või bassijoonte proovide võtmist plaatidelt ja rütmilist beatboxi. Kuigi seda kasutatakse sageli ainult räppimiseks, tähistab "hip hop" õigemini kogu subkultuuri praktikat. Mõistet hip-hop muusika kasutatakse mõnikord sünonüümselt mõistega räppmuusika , ehkki räppimine pole hip-hop-muusika nõutav komponent; see žanr võib sisaldada ka teisi hiphopi kultuuri elemente, sealhulgas DJ-d, turntablismi, kraapimist, beatboxi ja instrumentaalseid lugusid. | |
1980s in Hong Kong: 1980. aastad tähistavad Hongkongis perioodi, kui territoorium oli tuntud oma rikkuse ja kaubamärgistiili poolest. Hongkong oleks rahvusvaheliselt tunnustatud oma poliitika, meelelahutuse ja hüppeliselt kasvavate kinnisvarahindade poolest. | ![]() |
List of horror films of the 1980s: 1980ndatel välja antud õudusfilmid on loetletud järgmistes artiklites:
| ![]() |
House music: House on elektroonilise tantsumuusika žanr, mida iseloomustab korduv nelja korruseline takt ja tempo 120–130 lööki minutis. Selle lõid 1980. aastatel Chicago põrandaaluse klubikultuuri DJ-d ja muusikaprodutsendid, kuna subkultuuri DJ-d hakkasid diskolugusid muutma, et anda neile mehaanilisem rütm ja sügavamad bassiliinid. | |
House music: House on elektroonilise tantsumuusika žanr, mida iseloomustab korduv nelja korruseline takt ja tempo 120–130 lööki minutis. Selle lõid 1980. aastatel Chicago põrandaaluse klubikultuuri DJ-d ja muusikaprodutsendid, kuna subkultuuri DJ-d hakkasid diskolugusid muutma, et anda neile mehaanilisem rütm ja sügavamad bassiliinid. | |
1980s in fashion: 1980. aastate mood pani suurt rõhku odavatele rõivastele ja moeaksessuaaridele. Rõivad kippusid olema väga erksad ja välimuselt erksad. Naised väljendasid rikkuse ja edu kuvandit läikivate kostüümidega, näiteks suured kunstkullast kõrvarõngad, pärlikeed ning litrite ja teemantidega kaetud rõivad. Punkmood algas reaktsioonina nii möödunud kümnendite hipiliikumise kui ka praeguse kümnendi materialistlike väärtuste vastu. Kümnendi esimene pool oli suhteliselt taltsam võrreldes teise poolega, mis oli siis, kui 1980ndate ikooniline värvilahendus oli populaarseks saanud. | ![]() |
1980s in Angola: 1980. aastatel levis Angolas võitlus kagust väljapoole, kus suurem osa lahingutest toimus 1970. aastatel, kuna Aafrika Rahvuskongress (ANC) ja SWAPO suurendasid oma tegevust. Lõuna-Aafrika valitsus reageeris vägede Angolasse tagasisaatmisega, sekkudes sõtta 1981–1987, ajendades Nõukogude Liitu tarnima aastatel 1981–1986 tohutult sõjalist abi. NSV Liit andis Angola valitsusele üle 2 miljardi USA dollari abi 1984. 1981. aastal töötas vastvalitud USA presidendi Ronald Reagani USA Aafrika asjade riigisekretäri abi Chester Crocker välja sidepoliitika, sidudes Namiibia iseseisvuse Kuuba väljaastumise ja rahuga Angolas. | |
1980s in fashion: 1980. aastate mood pani suurt rõhku odavatele rõivastele ja moeaksessuaaridele. Rõivad kippusid olema väga erksad ja välimuselt erksad. Naised väljendasid rikkuse ja edu kuvandit läikivate kostüümidega, näiteks suured kunstkullast kõrvarõngad, pärlikeed ning litrite ja teemantidega kaetud rõivad. Punkmood algas reaktsioonina nii möödunud kümnendite hipiliikumise kui ka praeguse kümnendi materialistlike väärtuste vastu. Kümnendi esimene pool oli suhteliselt taltsam võrreldes teise poolega, mis oli siis, kui 1980ndate ikooniline värvilahendus oli populaarseks saanud. | ![]() |
1980s in fashion: 1980. aastate mood pani suurt rõhku odavatele rõivastele ja moeaksessuaaridele. Rõivad kippusid olema väga erksad ja välimuselt erksad. Naised väljendasid rikkuse ja edu kuvandit läikivate kostüümidega, näiteks suured kunstkullast kõrvarõngad, pärlikeed ning litrite ja teemantidega kaetud rõivad. Punkmood algas reaktsioonina nii möödunud kümnendite hipiliikumise kui ka praeguse kümnendi materialistlike väärtuste vastu. Kümnendi esimene pool oli suhteliselt taltsam võrreldes teise poolega, mis oli siis, kui 1980ndate ikooniline värvilahendus oli populaarseks saanud. | ![]() |
1980s in Bangladesh: 1980. aastad olid Gregoriuse kalendri kümnend, mis algas 1. jaanuaril 1980 ja lõppes 31. detsembril 1989. Bangladeshi jaoks olid seda kümnendit iseloomustavad majandusraskused, loodusõnnetused ja sõjaline diktatuur. Hussain Muhammad Ershad valitses Bangladeshi peaaegu kogu kümnendi. Infrastruktuuri areng oli aeglane, kuid märkimisväärseid edusamme tehti kohalike omavalitsuste halduses, rahvastikukontrollis ja valitsusväliste organisatsioonide juhitud mikrorahastamise tegevuses, mis elavdas maamajandust. Sõnavabaduse tung ja demokraatia juurde naasmine mõjutasid kümnendi kultuuritegevust. | ![]() |
History of Brazil since 1985: Brasiilia ajalugu alates 1985. aastast , tuntud ka kui Kuues Brasiilia Vabariik või Uus Vabariik , on Brasiilia ajaloo kaasaegne ajastu, kui tsiviilvalitsus taastati pärast 21-aastast sõjaväelist režiimi, mis loodi pärast 1964. aasta riigipööret. Läbirääkimistega demokraatiale üleminek jõudis haripunkti, kui Kongress valis kaudselt Tancredo Neves PMDB. Neves kuulus Brasiilia Demokraatliku Liikumise Parteisse, opositsioonierakonda, mis oli alati sõjalise režiimi vastu olnud. Ta oli esimene tsiviilpresident, kes valiti alates 1964. aastast. | |
1980s in fashion: 1980. aastate mood pani suurt rõhku odavatele rõivastele ja moeaksessuaaridele. Rõivad kippusid olema väga erksad ja välimuselt erksad. Naised väljendasid rikkuse ja edu kuvandit läikivate kostüümidega, näiteks suured kunstkullast kõrvarõngad, pärlikeed ning litrite ja teemantidega kaetud rõivad. Punkmood algas reaktsioonina nii möödunud kümnendite hipiliikumise kui ka praeguse kümnendi materialistlike väärtuste vastu. Kümnendi esimene pool oli suhteliselt taltsam võrreldes teise poolega, mis oli siis, kui 1980ndate ikooniline värvilahendus oli populaarseks saanud. | ![]() |
1980s in fashion: 1980. aastate mood pani suurt rõhku odavatele rõivastele ja moeaksessuaaridele. Rõivad kippusid olema väga erksad ja välimuselt erksad. Naised väljendasid rikkuse ja edu kuvandit läikivate kostüümidega, näiteks suured kunstkullast kõrvarõngad, pärlikeed ning litrite ja teemantidega kaetud rõivad. Punkmood algas reaktsioonina nii möödunud kümnendite hipiliikumise kui ka praeguse kümnendi materialistlike väärtuste vastu. Kümnendi esimene pool oli suhteliselt taltsam võrreldes teise poolega, mis oli siis, kui 1980ndate ikooniline värvilahendus oli populaarseks saanud. | ![]() |
1980s in fashion: 1980. aastate mood pani suurt rõhku odavatele rõivastele ja moeaksessuaaridele. Rõivad kippusid olema väga erksad ja välimuselt erksad. Naised väljendasid rikkuse ja edu kuvandit läikivate kostüümidega, näiteks suured kunstkullast kõrvarõngad, pärlikeed ning litrite ja teemantidega kaetud rõivad. Punkmood algas reaktsioonina nii möödunud kümnendite hipiliikumise kui ka praeguse kümnendi materialistlike väärtuste vastu. Kümnendi esimene pool oli suhteliselt taltsam võrreldes teise poolega, mis oli siis, kui 1980ndate ikooniline värvilahendus oli populaarseks saanud. | ![]() |
1980s in Ghana: 1980. aastad Ghanas kirjeldavad üksikasjalikult tähelepanuväärseid sündmusi, mis juhtusid Ghanas aastatel 1980–1989. | |
1980s in fashion: 1980. aastate mood pani suurt rõhku odavatele rõivastele ja moeaksessuaaridele. Rõivad kippusid olema väga erksad ja välimuselt erksad. Naised väljendasid rikkuse ja edu kuvandit läikivate kostüümidega, näiteks suured kunstkullast kõrvarõngad, pärlikeed ning litrite ja teemantidega kaetud rõivad. Punkmood algas reaktsioonina nii möödunud kümnendite hipiliikumise kui ka praeguse kümnendi materialistlike väärtuste vastu. Kümnendi esimene pool oli suhteliselt taltsam võrreldes teise poolega, mis oli siis, kui 1980ndate ikooniline värvilahendus oli populaarseks saanud. | ![]() |
1980s in Hong Kong: 1980. aastad tähistavad Hongkongis perioodi, kui territoorium oli tuntud oma rikkuse ja kaubamärgistiili poolest. Hongkong oleks rahvusvaheliselt tunnustatud oma poliitika, meelelahutuse ja hüppeliselt kasvavate kinnisvarahindade poolest. | ![]() |
1980s in fashion: 1980. aastate mood pani suurt rõhku odavatele rõivastele ja moeaksessuaaridele. Rõivad kippusid olema väga erksad ja välimuselt erksad. Naised väljendasid rikkuse ja edu kuvandit läikivate kostüümidega, näiteks suured kunstkullast kõrvarõngad, pärlikeed ning litrite ja teemantidega kaetud rõivad. Punkmood algas reaktsioonina nii möödunud kümnendite hipiliikumise kui ka praeguse kümnendi materialistlike väärtuste vastu. Kümnendi esimene pool oli suhteliselt taltsam võrreldes teise poolega, mis oli siis, kui 1980ndate ikooniline värvilahendus oli populaarseks saanud. | ![]() |
1980s in Irish television: 1980. aastate Iiri televisiooni artiklite kohta vaadake:
| |
1980s in Japan: Jaapanis oli 1980. aastatel majandus buumis, kus ostjad leidsid, et nad maksavad kaupade ja kaupade eest kõrgeimaid hindu. 1980. aasta märtsi seisuga oli Jaapanis töötuse määr 4,9%; väga madal arv võrreldes 1990. aastate kõrgeima töötuse määraga. Järgmisel kümnendil näeks Jaapani majandus oluliselt langevat, andes nime Kaotatud kümnend . | |
1980s in Latin music: See artikkel sisaldab ülevaadet ladina muusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel , nimelt Ibero-Ameerikas. | |
1980s in fashion: 1980. aastate mood pani suurt rõhku odavatele rõivastele ja moeaksessuaaridele. Rõivad kippusid olema väga erksad ja välimuselt erksad. Naised väljendasid rikkuse ja edu kuvandit läikivate kostüümidega, näiteks suured kunstkullast kõrvarõngad, pärlikeed ning litrite ja teemantidega kaetud rõivad. Punkmood algas reaktsioonina nii möödunud kümnendite hipiliikumise kui ka praeguse kümnendi materialistlike väärtuste vastu. Kümnendi esimene pool oli suhteliselt taltsam võrreldes teise poolega, mis oli siis, kui 1980ndate ikooniline värvilahendus oli populaarseks saanud. | ![]() |
1980s in fashion: 1980. aastate mood pani suurt rõhku odavatele rõivastele ja moeaksessuaaridele. Rõivad kippusid olema väga erksad ja välimuselt erksad. Naised väljendasid rikkuse ja edu kuvandit läikivate kostüümidega, näiteks suured kunstkullast kõrvarõngad, pärlikeed ning litrite ja teemantidega kaetud rõivad. Punkmood algas reaktsioonina nii möödunud kümnendite hipiliikumise kui ka praeguse kümnendi materialistlike väärtuste vastu. Kümnendi esimene pool oli suhteliselt taltsam võrreldes teise poolega, mis oli siis, kui 1980ndate ikooniline värvilahendus oli populaarseks saanud. | ![]() |
1980s in Zimbabwe: Zimbabwe taastas iseseisvuse Ühendkuningriigist 17. aprillil 1980. Metodisti minister ja teoloog Canaan Banana sai 18. aprillil Zimbabwe esimeseks presidendiks. | |
1980s in anthropology: Antropoloogia ajaskaala, 1980–1989 | |
Timeline of aviation: See on lennunduse ajaloo ajaskaala ja üksikasjalikumate lennunduse ajajoonte loend. Diagrammi tekst on klõpsatavad lingid artiklitele. | |
1980s in birding and ornithology: Aastad 1980–1989 linnu- ja ornitoloogias. | |
1980s in comics: Selles artiklis on loetletud koomiksivaldkonna olulisemad sündmused 1980. aastatel. | |
Timeline of computing 1980–1989: Selles artiklis esitatakse üksikasjalik ajakava arvutuste ajaloos aastatel 1980-1989 . Üldiseid arenguid selgitavate narratiivide kohta vt arvutite ajalugu | |
1980s in fashion: 1980. aastate mood pani suurt rõhku odavatele rõivastele ja moeaksessuaaridele. Rõivad kippusid olema väga erksad ja välimuselt erksad. Naised väljendasid rikkuse ja edu kuvandit läikivate kostüümidega, näiteks suured kunstkullast kõrvarõngad, pärlikeed ning litrite ja teemantidega kaetud rõivad. Punkmood algas reaktsioonina nii möödunud kümnendite hipiliikumise kui ka praeguse kümnendi materialistlike väärtuste vastu. Kümnendi esimene pool oli suhteliselt taltsam võrreldes teise poolega, mis oli siis, kui 1980ndate ikooniline värvilahendus oli populaarseks saanud. | ![]() |
1980s in film: 1980ndate kümnendil Lääne kinos naasesid stuudiopõhised pildid, mis pärinesid filmitegijate juhitud New Hollywoodi ajastust 1970ndatel. See periood oli siis, kui populaarseks said "kõrge kontseptsiooniga" filmid, kus filmid pidid olema hõlpsasti turustatavad ja arusaadavad ning seetõttu olid neil lühikesed filmilõigud, mida sai kokku võtta ühe või kahe lausega. Kaasaegne Hollywoodi kassahitt on kõige populaarsem filmiformaat 1980ndatest. Produtsent Don Simpsonile omistatakse tavaliselt Hollywoodi kaasaegse kassahitisest suure kontseptsiooniga pildi loomine. | |
1980s in jazz: 1980-ndatel aastatel jazzis kahanes džässikogukond dramaatiliselt ja lõhenes. Peamiselt vanem publik säilitas huvi traditsiooniliste ja sirgjooneliste jazzistiilide vastu. Wynton Marsalis püüdis luua muusikat enda arvates traditsiooniks, luues väikeste ja suurte vormide laiendusi, mille algatajaks olid sellised artistid nagu Louis Armstrong ja Duke Ellington.n 1980-ndate aastate alguses oli džässfusiooni kommertsvorm nimega pop-fusion või \ " smooth jazz \ "sai edukaks ja pälvis märkimisväärse raadioeetri. Siledate jazz-saksofonistide hulka kuuluvad Grover Washington Jr, Kenny G, Kirk Whalum, Boney James ja David Sanborn. Sujuv džäss sai USAs linnaturgude raadiojaamades sagedaste otseülekandega jazzmängude ajal "vaikse tormi" ajavahemikes sagedasi etteasteid, aidates luua või tugevdada vokalistide karjääri, sealhulgas Al Jarreau, Anita Baker, Chaka Khan ja Sade. Samal ajavahemikul avaldas Chaka Khan ajastu kaja , milles osalesid Joe Henderson, Freddie Hubbard, Chick Corea, Stanley Clarke ja Lenny White. Ta andis välja ka loo \ "Ja meloodia ikka veel? \" Koos Dizzy Gillespie'ga taaselustades \ "Tuneesia öö" soolopaus. | ![]() |
1980s in motorsport: See leht dokumenteerib mõningaid sündmusi, mis juhtusid autospordis 1980. aastatel. | |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
1980s in science and technology: See artikkel on 1980. aastate teaduse ja tehnoloogia kokkuvõte . | |
1980s in sociology: Järgmised sotsioloogiaga seotud sündmused toimusid 1980. aastatel. | |
List of years in television: See on nimekiri aastatest televisioonis . See näitab osa televisiooni ajaloost ja loetleb paljude telesaadete esimese saate. | |
Timeline of United States history (1970–1989): See osa Ameerika Ühendriikide ajaloo ajaskaalast käsitleb sündmusi aastatel 1970–1989 . | |
1980s in video games: 1980. aastad olid selle tööstuse ajaloos teine kümnend. See oli videomängude tõusude ja mõõnade kümnend. Kümnend algas arkaadide äri buumi ajal, kus Atari-sugused hiiglased domineerivad turul veel 1970. aastate lõpust saati. Teine, koduarvuti kasvav mõju ja mängude kvaliteedi puudumine toovad kaasa videomänguturu purunemise, mis tööstuse peaaegu hävitas. Krahhist taastumiseks kulus kodukonsoolidel aastaid, kuid Nintendo täitis tühimiku oma Nintendo meelelahutussüsteemiga (NES), taaselustades huvi konsoolide vastu. Siiani uskus enamik investoreid, et videomängud on sellest ajast möödas. Kümnendi järelejäänud aastatel sütitab Sega konsoolisõda Nintendoga, arendajad, keda krahh oli mõjutanud, katsetasid arvuti arenenuma graafikaga ja Nintendo andis välja Game Boy, millest saaks kõige paremini müüdav pihuarvuti mäng seade järgmise kahe aastakümne jooksul. | |
1980s in video games: 1980. aastad olid selle tööstuse ajaloos teine kümnend. See oli videomängude tõusude ja mõõnade kümnend. Kümnend algas arkaadide äri buumi ajal, kus Atari-sugused hiiglased domineerivad turul veel 1970. aastate lõpust saati. Teine, koduarvuti kasvav mõju ja mängude kvaliteedi puudumine toovad kaasa videomänguturu purunemise, mis tööstuse peaaegu hävitas. Krahhist taastumiseks kulus kodukonsoolidel aastaid, kuid Nintendo täitis tühimiku oma Nintendo meelelahutussüsteemiga (NES), taaselustades huvi konsoolide vastu. Siiani uskus enamik investoreid, et videomängud on sellest ajast möödas. Kümnendi järelejäänud aastatel sütitab Sega konsoolisõda Nintendoga, arendajad, keda krahh oli mõjutanud, katsetasid arvuti arenenuma graafikaga ja Nintendo andis välja Game Boy, millest saaks kõige paremini müüdav pihuarvuti mäng seade järgmise kahe aastakümne jooksul. | |
Indie rock: Indirokk on rokkmuusika žanr, mis sai alguse 1970. aastatel Ameerika Ühendriikidest ja Ühendkuningriigist. Algselt sõltumatute plaadifirmade kirjeldamiseks seostati seda mõistet nende toodetud muusikaga ja seda kasutati algselt alternatiivroki või "kitarripoproki" asemel. 1980. aastatel hakkas termini \ "indie \" kasutamine nihkuma selle viitest plaadifirmadele, et kirjeldada punk- ja post-punki siltidel toodetud muusikastiili. 1990. aastatel tungisid USA grunge- ja punk-elustamisbändid ning Suurbritannias tegutsevad Britpopi ansamblid peavoolu ning mõiste \ "alternatiiv \" kaotas oma esialgse vastukultuurilise tähenduse. Mõistet "indie rock" hakati seostama ansamblite ja žanritega, mis olid pühendatud nende iseseisvale staatusele. 1990. aastate lõpuks arendas indie-rokk välja mitu alamžanrit ja seotud stiile, sealhulgas lo-fi, noise pop, emo, slowcore, post-rock ja math rock. 2000-ndatel muutsid muusikatööstuse muutused ja Interneti kasvav tähtsus uue indie-rokkbändide laine peavoolu edu saavutamiseks, mis tõi kaasa küsimusi selle mõiste tähenduse kohta. | |
1980s in jazz: 1980-ndatel aastatel jazzis kahanes džässikogukond dramaatiliselt ja lõhenes. Peamiselt vanem publik säilitas huvi traditsiooniliste ja sirgjooneliste jazzistiilide vastu. Wynton Marsalis püüdis luua muusikat enda arvates traditsiooniks, luues väikeste ja suurte vormide laiendusi, mille algatajaks olid sellised artistid nagu Louis Armstrong ja Duke Ellington.n 1980-ndate aastate alguses oli džässfusiooni kommertsvorm nimega pop-fusion või \ " smooth jazz \ "sai edukaks ja pälvis märkimisväärse raadioeetri. Siledate jazz-saksofonistide hulka kuuluvad Grover Washington Jr, Kenny G, Kirk Whalum, Boney James ja David Sanborn. Sujuv džäss sai USAs linnaturgude raadiojaamades sagedaste otseülekandega jazzmängude ajal "vaikse tormi" ajavahemikes sagedasi etteasteid, aidates luua või tugevdada vokalistide karjääri, sealhulgas Al Jarreau, Anita Baker, Chaka Khan ja Sade. Samal ajavahemikul avaldas Chaka Khan ajastu kaja , milles osalesid Joe Henderson, Freddie Hubbard, Chick Corea, Stanley Clarke ja Lenny White. Ta andis välja ka loo \ "Ja meloodia ikka veel? \" Koos Dizzy Gillespie'ga taaselustades \ "Tuneesia öö" soolopaus. | ![]() |
Music history of the United States in the 1980s: 1980-ndate aastate USA populaarmuusika nägi raskemetalli, kantrimuusikat, Top40 hitte, hiphopi, MTV-d, CMJ-d ja uut wavenase peavoolu. Punk rock ja hardcore punk olid populaarsed CMJ-s. Punkroki hääbumisega tekkis uus punkmõjuliste žanrite põlvkond, sealhulgas gooti rock, post-punk, alternatiivrokk, emo ja thrash metal. Hip hop läbis oma esimese mitmekesistumise: New Yorgis esinesid Miami bass, Chicago hipimaja, Washington DC-go-go, Detroiti getotech, Los Angelese G-funk ja \ "vana kooli hip-hopi kuldajastu \". House-muusika arenes Chicagos, tehnomuusika arenes Detroitis, mis nägi ka Detroiti heli õitsengut evangeeliumis. See aitas inspireerida kristliku nüüdismuusika (CCM) ja ka Kuuba popmuusika Miami Soundi suurimat ristteed. | |
List of years in literature: See artikkel annab kronoloogilise loetelu aastatest kirjanduses, kus on välja toodud märkimisväärsed väljaanded koos nende vastavate aastatega ja väike valik märkimisväärseid sündmusi. Üksikutel aastatel käsitletav aeg hõlmab renessansi-, barokk- ja uusaja kirjandust, samas kui keskaegne kirjandus on lahendatud sajandite kaupa. | |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . | |
1980s in music: See artikkel sisaldab ülevaadet levimuusika olulisematest sündmustest ja suundumustest 1980. aastatel . |
Wednesday, 3 March 2021
1980s in music
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Adaptive bitrate streaming
The Invisible Man: Nähtamatu mees on HG Wellsi ulmeromaan. Algselt sarjas Pearsoni nädalalehes 1897. aastal avaldati see samal aasta...

-
2010 Gillette Fusion ProGlide 500: 2010. aasta Gillette Fusion ProGlide 500, mille esitas Target, oli NASCAR Sprint Cup sarja võistlu...
-
2010 European Table Tennis Championships: 2010. aasta Euroopa meistrivõistlused lauatennises toimusid Tšehhi Vabariigis Ostravas 11. ...
-
2003 Men's World Team Squash Championships: 2003. aasta meeste võistkondlikud squashi maailmameistrivõistlused on 2003. aasta squ...
No comments:
Post a Comment